مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 133
باردید دیروز : 97
بازدید هفته : 803
بازدید ماه : 778
بازدید سال : 5681
بازدید کلی : 14181

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1401
نظرات

10 راه‌هایی که اقتصاد کند چشم‌انداز من را در جارو شارژی تغییر داد

جارو شارژیظرفیت مخزن عامل دیگری است که در هنگام خرید جارو شارژی میتواند عاملی تعیینکننده برای آن خرید جارو شارژی شیائومی باشد. اگر خانه بزرگتری دارید و در هنگام جارو کردن نیاز به مخزن بیشتری خواهید داشت بهتر است از دستگاه های بزرگتر استفاده کنید. در هنگام انتخاب جاروشارژی فیلتر می تواند یک گزینه مهم باشد. استفاده از انواع فیلتر های قابل شستشو یا غیر قابل شستشو با درجه کیفیت مختلف یکی دیگر از پارامتر هایی است که شما در هنگام انتخاب جارو شارژی باید به آن دقت داشته و مدل مرغوب تر را انتخاب کنید. فیلتر یکی از قطعات بسیار مهم در جارو شارژی می باشد که در صورت نداشتن کیفیت لازم ممکن است کارکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در هنگام خرید برندهای مختلف جارو شارژی چک کنید که دستگاه دارای گارانتی باشد. در حال حاضر شرکت های بسیار معتبر و معروف ای در سطح کشور اقدام به ضمانت برند های مختلف تولید کننده جارو شارژی می نمایند. از این رو چک کنید که شرکت ضمانت کننده دستگاه نیز اعتبار مناسبی داشته باشد.

  1. قدرت موتور: 32 وات
  2. بررسی مخزن جارو شارژی
  3. وزن: 3.5 کیلوگرم
  4. وزن: 2.4 کیلوگرم
  5. نحوه نصب
  6. بدون داشتن کیف برای نگهداری از آن
  7. بررسی کیفیت بدنه جارو شارژی
  8. دارای موتور قدرتمند 125000 دور در دقیقه

جاروشارژیجاروشارژی بوش BCHF220B از سری جاروهای دارای موتور قدرتمند LongLife بوده و فقط قابلیت استفاده به صورت ایستاده را دارد. مخزن جارو شارژی بوش دارای وزن 3 کیلوگرم میباشد و میتواند حجم زیادی از گرد و غبار را درون خود تحمل کند و تنها با فشردن یک دکمه از بدنه جدا شود. این جارو شارژی مجهز به فیلتر میباشد که از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری میکند. سرعت جارو شارژی بوش در 2 حالت مختلف برحسب استفاده قابل تنظیم است. باتری جارو شارژی بوش در مدت زمان 3 ساعت، 80% و در مدت زمان 4 الی 5 ساعت، 100% شارژ میشود و به مدت 44 دقیقه قابل استفاده است. این باتری از نوع باتری های LI-ION بوده و دارای ولتاژ 18 ولتی است. بر روی بدنه این دستگاه یک نشانگر تعبیه شده است. که میزان شارژ باتری را نشان میدهد. جاروشارژی بوش قابلیت جذب مایعات را ندارد. برند بوش یکی از معروفترین برندهای مطرح در جهان است . و بهترین و باکیفیتترین لوازم خانگی برقی را در سرارسر جهان تولید کرده و بر سر زبان ها افتاده است.این برندعلاوه بر لوازم برقی و صنعتی ، لوازم شارژی هم روانهی بازار کرده است.

دلمونتی یک برند ایتالیایی است.

جارو شارژیاکثر این جارو با یک پایه شارژر ایستاده ارائه میشوند. شما میتوانید شارژر را به برق وصل کنید و د صورت نیاز جار رو را بر روی پایه قرار دهید. البته برخی از جاروها با یک باتری اضافه ارائه میشوند. در این صورت میتوانید حین تمیز کردن اگر باتری تمام شد آن را با باتری یدک تعویض کرده و کار خود را به پایان برسانید. بهترین مارک جارو شارژی کدام است؟ بهترین جارو شارژی بازار را برندهای دلمونتی، بلک اند دکر، تکنو، درما، بوش، دریم، هاردستون و شیائومی تولید میکنند. برندهای پارس خزر و پلار از تولیدکننده های خوب ایرانی هستند. جارو شارژی بلک اند دکر خوبه؟ جارو شارژی بلک اند دکر ساخت آمریکا است اما در کشورهای دیگر نیز تولید میشود. بلک اند دکر یکی از برندهای محبوب و باکیفیت در دنیا است. جارو شارژی دلمونتی خوبه؟ دلمونتی یک برند ایتالیایی است. جارو شارژی دلمونتی در چین و تحت لیسانس ایتالیا تولید میشود.

شش کوچک تغییر که دارند تاثیر بزرگ روی شما جارو شارژی

جارو شارژی یا جاروی بی سیم، وسیلهای کاربردی در خانههای امروزی است. جارو شارژیها طراحی کوچک و سبکی داشته و براحتی میتوان آنها را حمل کرد. این محصولات کوچک نیازی به سیم برق نداشته و تنها با باتری کار میکنند. همانطور که از اسم آنها پیداست باتری آنها قابلیت شارژ شدن و استفادهی مجدد را دارد. شما میتوانید از جارو شارژیها برای تمیز کرن پله، مبلمان، قفسهها و در کل قسمتهایی که غیر قابل دسترس هستند استفاده کنید. همچنین جارو شارژیها یک وسیلهی مناسب برای تمیز کردن و خاکروبی فضای داخلی ماشین شما هستند. در ادامهی این مطلب قصد داریم شما را با ویژگیهای مهم و نکات خرید جارو شارژی ایده آل آشنا کنیم. نیاز به نظافت و تمیزی از گذشته وجود داشته است. جاروکشی با جاروهای دستی قدیمی علاوه بر خستگی زمان زیادی میگرفت و نتیجهی آن چندان رضایت بخش نبود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی جاروهای دستی جای خود را به جاروهای برقی و جارو شارژیهای مدرن دادند و جاروکشی را به کاری لذت بخش تبدیل کردهاند.

جاروهای شارژی با ظرفیت بیشتر معمولا کیسه هم دارند.

xiaomi trucleanجارو شارژی دستهدار: جارو شارژی دستهدار از رایجترین انواع این جاروهاست و یک دسته در آن تعبیه شده که به راحتی میتوان با کمک آن، کف زمین را تمیز کرد. این دسته در بیشتر مواقع به راحتی کوتاه میشود و جاروی دستهدار را به نوع کوچک و دستی بدل میکند که به جارو شارژی دستی معروف است. جارو شارژی با محفظه خلأ: این جاروها از یک محفظه چرخدار با یک دسته بلند تشکیل میشوند. دسته جارو منعطف و بلند است. جارو شارژی دستهدار کوچک: این جاروها، کوچک هستند و یک دسته کوتاه دارند و به راحتی میتوان سطوح، روی مبلها و … را با آنها تمیز کرد. بیشتر انواع جارو شارژی فاقد کیسه هستند اما در بعضی از نمونهها، کیسههای قابل تعویض هم وجود دارد. جاروهای شارژی با ظرفیت بیشتر معمولا کیسه هم دارند. در نتیجهٔ وجود کیسه، میتوانید دیر به دیر محفظه را تخلیه کنید. برای اینکه خرید بهتری داشته باشید باید بدانید که ویژگیهای کلیدی جاروهای شارژی چیست و چه مشخصاتی دارند.

وقتی حرفه ای ها با جارو شارژی شیائومی, این است کاری که انجام می دهند، با مشکلات مواجه می شوند

جارو شارژی شیائومیشما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله عیب یابی جارو شارژی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید. جارو شارژی یکی از کاربردی ترین وسایل برقی در منزل، اتوموبیل و محل کار شماست. جارو شارژی ها به واسطه سبک و کوچک بودن همه جا جا میشوند و در هر زمانی قابل حمل و جا به جایی هستند. ضمن این که نیاز به برق ندارد و با باتری کار میکنند. این خود مزیتی است که شما بتوانید به سادگی جارو شارژی خود را بدون هیچ محدودیتی هر کجا که دوست داشتید با خود ببرید و از آن استفاده کنید. اما این وسیله پرکاربرد نیز گاهی دچار مشکل شده و نیازمند تعمیرات میشود. اگر علاقه مندید که خودتان در منزل بدون کمک تکنسین متخصص و یا انتقال دستگاه به تعمیرگاه اقدام به تعمیرات جارو شارژی نمایید، پیش از هر کاری به شما توصیه میکنیم به مطالعه مقاله عیب یابی جارو شارژی بپردازید.

جاروشارژی چه کاربردی دارد؟

xiaomi trucleanیک نوع دیگر از جاروشارژی ها هم هستند که تلفیقی از هر دو مدل هستند یعنی هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی می توانید از آن استفاده کنید. این جاروشارژی ها معمولا طرفداران بیشتری دارند چون در همه جا کاربرد دارند اما اگر شما صرفا برای تمیز کردن خودرو یا صرفا برای تمیز کردن خانه می خواهید جاروشارژی بخرید می توانید از دو مدل بالایی استفاده کنید. جاروشارژی چه کاربردی دارد؟ جاروشارژی ها به دلیل بی سیم بودن این روزها خیلی رایج شدند و حتی بیشتر از جاروبرقی از آن ها استفاده می شود. جاروشارژی ها برای تمیز کردن پارکت، موکت، فرش، زیر مبلمان، گوشه دیوار، بالای کمد، زیر کابینت، داخل خودرو و… همچنین امروزه اکثر خانواده ها یک یا چند حیوان خانگی مانند سگ، گربه و… دارند که این حیوانات هم ریزش مو دارند بنابراین کار نظافت خانه شما چند برابر می شود و زمان بیشتری را با دقت بالاتری باید برای تمیز کردن خانه و مبلمان و فرش و موکت ها صرف کنید.

3 به‌طور باورنکردنی مفید جارو شارژی نکات برای کسب و کار

جاروشارژیدر صورتی که نیاز ندارید حتما نباید دست روی گران ترین مدل و با امکانات ترین مدل بگذارید. سعی کنید خرید جارو شارژی برای جهیزیه را بر حسب نیاز خود در نظر بگیرید. برای خرید جارو شارژی برای جهیزیه بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام کنید. این فروشگاه ها هم گارانتی معتبری برای این محصولات ارائه می نمایند و هم در هنگام خرید می توانند بهینه ترین قیمت را برای شما فراهم آورند. همچنین استفاده از خدمات فروشگاه های معتبر باعث می شود تا از نظر کیفیت و اورجینال بودن هم خرید مطمئن تری داشته باشید. برای انتخاب جارو شارژی برای جهیزیه حجم مخزن آن را نیز بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. پرفروش ترین جارو شارژی بازار ایران از چند جنبه قابل بررسی است. انتخاب یک جارو شارژی با باتری قوی تر خیلی بهتر از انتخاب یک مدل بی کیفیت اما با امکانات بیشتر است. مدل های فیک و تقلبی جارو شارژی در عین داشتن کیفیت پایین ممکن است امکانات بیشتری داشته باشند.

  • دارای پایه شارژر با قابلیت شارژ سریع
  • تمیزکردن مکان هایی با دسترسی سخت
  • تست دستگاه و اطمینان از سلامت آن
  • قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن موبایلی
  • جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148
  • امکانات ظاهری

خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد. فیلیپس یکی از برندهایی است که در تولید جارو شارژی دست به ابتکارات بسیار زیادی زده است. جارو شارژی های فیلیپس دارای قدرت بسیار زیادی بوده و در کنار این قدرت سر و صدای بسیار کمی هم دارند. محصولات این برند همیشه جزو محصولات هم سر و صدا بوده اند. مدل FC6148 یکی از مدل های معتبر و معروف این برند است. پارس خزر نامی آشنا برای کاربران ایرانی در محصولات خانگی می باشد. برند پارس خزر با وجود قیمتهای بسیار مناسب همیشه دست به تولید محصولاتی با کیفیت عالی زده است. یکی از محصولات عالی میبرند نیز جارو شارژی آن می باشد. جارو شارژی های پارس خزر را میتوانید در هر دو مدل تک منظوره و دو منظوره تهیه کنید. مدل Shark از محبوب ترین مدل های جارو شارژی پارس خزر است. اگر به دنبال خرید یک دستگاه قدرتمند برای تمیز کردن سطوح مختلف از جمله اتومبیل خود هستید می توانید از جارو شارژی هاردستون کمک بگیرید. این برند نیز یک برند کاملا شناخته شده در بازار ایران محسوب میشود که طرفداران بسیار زیادی دارد. در تولید این دستگاه از فیلترهای قابل شستشو استفاده شده تا در صورت نیاز با شستشو این قطعه بتوانید دوباره دستگاه خود را مانند روز اول استفاده کنید. هاردستون مدل RV1401 یکی از مدل های معروف در بازار ایران است.

5 چیزها توییتر آرزوها شما را فراموش می‌کند درباره جارو شارژی|راه درست برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با جارو شارژی|یک جارو شارژی ایجاد کنید که بتوانید به آن افتخار کنید|هرگز جارو شارژی خود را گم نکنید دوباره}

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از صفحه ما بخواهید.



تعداد بازدید از این مطلب: 502
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود